تیم ایده آداب
طراحی بازی واره های فرهنگی حوزه سبک زندگی

تیم معرفی شده از مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق

اعضای تیم

سیدمحمدعلی طاهرزاده

یکسال تجربه گیمیفیکیشن و دو دوره تدریس

صالح نظردنیوی

معلم و بازی ساز (طراح بازی دلاور و زبل خان و برگزارکننده دوره های بازی های فکری حرکتی جنبشی)

مشخصات و اهداف تیم

1. موضوع و مسئله‌ای که ایده برای آن تشکیل شده:

جذاب نبودن سبک ارائه محتواهای آموزشی و فرهنگی

2. شرح ایده:

بازی به عنوان ابزار تعاملی امروزه به عنوان یکی از اقسام ارائه محتوا در نظر گرفته شده است که در حوزه هایی مثل آموزش و بهداشت بسیار استفاده می شود.
در بازی محرک ها و تکنیک ها و مکانیک هایی وجود دارد که بسیاری از آنها را می توان در ارائه محتوا استفاده کرد
همچنین بازی به خودی خود می تواند حامل پیام باشد

3. چگونگی حل مسئله توسط این ایده: 

با استفاده از تکنیک های گیمیفیکیشن مفاهیم مد نظر را به صورت جذاب به مخاطب ارائه می دهیم به گونه ای که مخاطب خودش به صورت غیر مستقیم به پیام مد نظر ما منتقل شود
همچنین با طراحی بازی های مختلف میدانی و رومیزی این امکان برای انتقال پیام وجود دار

4. مخاطبان طرح:

کودک و نوجوانان

5. اصلی‌ترین رقبا و دیگر فعالان :

تعداد بازی سازان در کشور زیاد است از بازی ساز باش گرفته تا آقای گیمیفیکیشن

6. وضعیت فعلی فعالیت ها و اقدامات تیم:

دو محصول آماده داریم با عنوان بازی رومیزی دلاور (با تمرکز بر هدف انس مخاطبان با شهدا) و همچنین بازی زبل خان (با هدف آشنایی با ویژگی های جانوران)
در حال مشاوره به یک تیم نرم افزاری در حوزه گیمیفیکیشن هستیم
چهار پروژه در دست اقدام در حوزه های طراحی بازی میدانی و رومیزی و گیمیفیکیشن داریم

7. مزیت رقابتی نسبت به سایر:

تمرکز بر مباحث فرهنگی و آموزشی با استفاده از علم روز بازی سازی
نیروی توانمند و با تجربه حوزه بازی سازی
عملیاتی و مجرب بودن فعالیتها

8. چشم انداز و برنامه‌های پیش رو:

چهار بازی در دست اقدام داریم که انشاالله در تابستان عملیاتی می شوند
همچنین قصد داریم به مرکز آموزش و طراحی بازی آموزشی و فرهنگی تبدیل شویم (یک سال آینده انشاالله)
همچنین در حال طراحی یک مدل خاص گیمیفیکیشن برای موضوعات فرهنگی هستیم که به صورت آنلاین انجام شود.

9. زمان مورد نیاز جهت به ثمر رسیدن ایده:

هر طرح زمان مخصوص به خود را دارد

10. مقدار بودجه مورد نیاز جهت به ثمر رسیدن ایده:
ردیفعنوان هزینهمبلغ(تومان)
1

بازی رومیزی برای آشنایی با مواد مخدر با مخاطب نوجوان: طراحی و عملیاتی کردن ۱۰۰ میلیون. این طرح ۷۰ درصد آمادگی دارد و ۳۰ درصد کار گرافیکی باقی مانده است

100.000.000
2

بازی وار کردن کلینیک های تخصصی کودکان (مخاطب کودک و والدین)

160.000.000
3

میدانی و عملیاتی کردن بازی های رومیزی دلاور در مساجد و کانون ها و مدارس و راهیان نور
میدانی و عملیاتی کردن بازی رومیزی زبل خان در مدارس
مرکز آموزشی و طراحی بازی آموزشی و فرهنگی

300.000.000
 

جمع کل

290.000.000
11. خروجی مورد نظر بعد از صرف زمان و هزینه:

هر کدام به صورت مجزا بیان شده است

نمونه محصولات
فایل ها
عنوان آکاردئون
لورم ایپسوم متن ساختگی....
عنوان آکاردئون
لورم ایپسوم متن ساختگی....
عنوان آکاردئون
لورم ایپسوم متن ساختگی....
راه های ارتباطی

شماره تماس:

09159961844

 اینستگرام:

 

سایت:

http://ifbf.ir/