جذاب نبودن سبک ارائه محتواهای آموزشی و فرهنگی
بازی به عنوان ابزار تعاملی امروزه به عنوان یکی از اقسام ارائه محتوا در نظر گرفته شده است که در حوزه هایی مثل آموزش و بهداشت بسیار استفاده می شود.
در بازی محرک ها و تکنیک ها و مکانیک هایی وجود دارد که بسیاری از آنها را می توان در ارائه محتوا استفاده کرد
همچنین بازی به خودی خود می تواند حامل پیام باشد
با استفاده از تکنیک های گیمیفیکیشن مفاهیم مد نظر را به صورت جذاب به مخاطب ارائه می دهیم به گونه ای که مخاطب خودش به صورت غیر مستقیم به پیام مد نظر ما منتقل شود
همچنین با طراحی بازی های مختلف میدانی و رومیزی این امکان برای انتقال پیام وجود دار
کودک و نوجوانان
تعداد بازی سازان در کشور زیاد است از بازی ساز باش گرفته تا آقای گیمیفیکیشن
دو محصول آماده داریم با عنوان بازی رومیزی دلاور (با تمرکز بر هدف انس مخاطبان با شهدا) و همچنین بازی زبل خان (با هدف آشنایی با ویژگی های جانوران)
در حال مشاوره به یک تیم نرم افزاری در حوزه گیمیفیکیشن هستیم
چهار پروژه در دست اقدام در حوزه های طراحی بازی میدانی و رومیزی و گیمیفیکیشن داریم
تمرکز بر مباحث فرهنگی و آموزشی با استفاده از علم روز بازی سازی
نیروی توانمند و با تجربه حوزه بازی سازی
عملیاتی و مجرب بودن فعالیتها
چهار بازی در دست اقدام داریم که انشاالله در تابستان عملیاتی می شوند
همچنین قصد داریم به مرکز آموزش و طراحی بازی آموزشی و فرهنگی تبدیل شویم (یک سال آینده انشاالله)
همچنین در حال طراحی یک مدل خاص گیمیفیکیشن برای موضوعات فرهنگی هستیم که به صورت آنلاین انجام شود.
هر طرح زمان مخصوص به خود را دارد
ردیف | عنوان هزینه | مبلغ(تومان) |
1 | بازی رومیزی برای آشنایی با مواد مخدر با مخاطب نوجوان: طراحی و عملیاتی کردن ۱۰۰ میلیون. این طرح ۷۰ درصد آمادگی دارد و ۳۰ درصد کار گرافیکی باقی مانده است | 100.000.000 |
2 | بازی وار کردن کلینیک های تخصصی کودکان (مخاطب کودک و والدین) | 160.000.000 |
3 | میدانی و عملیاتی کردن بازی های رومیزی دلاور در مساجد و کانون ها و مدارس و راهیان نور | 300.000.000 |
جمع کل | 290.000.000 |
هر کدام به صورت مجزا بیان شده است
شماره تماس:
09159961844
اینستگرام:
سایت:
http://ifbf.ir/