[av_layout_row border=” min_height_percent=” min_height_pc=’25’ min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ mobile_breaking=” id=” custom_class=” aria_label=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-kukt3atq’]

[av_cell_two_third av_uid=’av-32cthk’]

[av_heading heading=’درباره ما’ tag=’h4′ link=” link_target=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=” subheading_active=” subheading_size=” margin=’50’ padding=’10’ color=’custom-color-heading’ custom_font=’#edb350′ custom_class=” id=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=’aviaTBcustom_margin’ margin=’50’ margin_sync=’true’ mobile_breaking=” border=’10’ border_color=’#b1ede5′ radius=’70px’ radius_sync=’true’ padding=’80px’ padding_sync=’true’ column_boxshadow=’aviaTBcolumn_boxshadow’ column_boxshadow_color=’#d6d6d6′ column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight_size=’1.1′ animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=’av-33f6ns’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kujtw8u8′ admin_preview_bg=”]

خدمت و محصول دو ترجُمان نوین از ارزش‌های فرهنگی هستند که بر مَحمل تکنولوژی و فناوری‌های روزآمد و توسعه یافته مأموریت بسط و گسترش مفاهیم و معارف فرهنگی و دینی را در جامعه بر عهده دارند. خدمت و محصولِ فناورانه، سهم بالایی در تولید و استقرار سبک زندگی دارند؛ امروزه مصرف فرهنگی یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها و عوامل پیدایش سبک زندگی به شمار می‌رود.

از سوی دیگر، یکی از ایده‌های موفق عصر کنونی در زمینه توسعه اقتصادی محلی و ملی، اندیشه ایجاد مراکز رشد و پارک‌های علمی و فناوری در تمام کشورهای جهان در قرن ۲۱ است. هدف عمده آنها نیز توسعه فناوری و ایجاد شرایط مناسب برای رشد و ظهور نوآوری‌ها و کارآفرینی‌های مبتنی بر فناوری است.

بنیاد خیریه راهبری آلاء با تکیه بر سیاست کلان «انجام امور خیر واجب برزمین‌ مانده و اولویت‌دار» و در جهت مشی عمومی حرکت به سمت «حیات طیبه»، با اهداف، مأموریت‌ها و راهبردهای زیر، اقدام به ورود به عرصه رشد ایده‌های دینی و فرهنگی می‌نماید.

مرکز نوآوری آلاء، برای کشف و پیاده‌سازی ایده‌ها و طرح‌های نوپای مبتنی بر فقه، با تکیه بر نتیجه اثربخش مراکز رشد در جذب ایده‌های نوین و به عرصه عمل رساندن ایده‌ها، در نظر دارد سازوکاری بومی شده از مراکز را طراحی و اجرا نماید تا عملیات حمایت از دغدغه‌مندان فرهنگی و تمدن اسلامی برای قدم گذاشتن در پیاده‌سازی متکامل جامعه اسلامی و دستورات فقه را به صورت روشمند دنبال کند.

اهداف مرکز

  1. ایجاد انگیزه برای دغدغه‌مندان تحقق تمدن اسلامی جهت ساختن تمامی الزامات پیاده‌سازی دین در جامعه؛
  2. کشف و پرورش استعدادها در حوزه‌های کارآفرینی دینی برای محصلان و متخصصان مذهبی و ورود مؤثر فناوری در خدمت دین و مکتب؛
  3. عملیاتی کردن آموزه‌های دینی و نهادینه‌سازی آنها با تولید علوم دینی کاربردی متناسب با نیاز روز جامعه جهت تسریع در تحقق تمدن اسلامی؛
  4. ایجاد بستر برای تشکیل نهادها و مراکز اجتماعی منطبق بر قوانین متعالی دینی و اسلامی با هدف جایگزینی نهادهای موجود غیر منطبق با تمدن اسلامی؛
  5. کمک به شکل‌گیری شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و محصولات مبتنی بر آموزه‌های دین.

سیاست های مرکز در ارائه خدمات

سیاست‌های کلی مرکز عبارت است از ارائه خدمات کم‌هزینه، مؤثر، سریع، آسان، یکپارچه و مشتری محور. با توجه به این امر می‌توان سیاست‌های کلی مرکز نوآوری در ارائه خدمات‌ را در موارد زیر خلاصه نمود:

  1. تمرکز به نحوه ارائه خدمات؛
  2. جهت‌گیری به سمت ارائه خدمات با ارزش افزوده بالاتر؛
  3. انعطاف‌پذیری بدین معنا که خدمات ارائه شده قابلیت تغییر در کیفیت یا نوع خدمت، بسته به نیاز تیم‌ایده‌ها را داشته باشد.

[/av_textblock]

[/av_one_full][/av_cell_two_third][av_cell_one_third vertical_align=’top’ padding=’30px’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ link=” linktarget=” link_hover=” mobile_display=” custom_class=” av_uid=’av-29qifs’]

[av_image src=’https://randa.ala.org.ir/wp-content/uploads/2021/10/شرکت-های-شتاب-دهنده-ایرانی-و-جهانی-300×300.png’ attachment=’6305′ attachment_size=’medium’ copyright=” caption=” styling=’no-styling’ align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-kukygfje’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_cell_one_third][/av_layout_row]