[av_layout_row border=” min_height_percent=” min_height_pc=’25’ min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ mobile_breaking=” id=” custom_class=” aria_label=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-kukt3atq’]
[av_cell_two_third av_uid=’av-32cthk’]
[av_heading heading=’درباره ما’ tag=’h4′ link=” link_target=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=” subheading_active=” subheading_size=” margin=’50’ padding=’10’ color=’custom-color-heading’ custom_font=’#edb350′ custom_class=” id=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]
[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=’aviaTBcustom_margin’ margin=’50’ margin_sync=’true’ mobile_breaking=” border=’10’ border_color=’#b1ede5′ radius=’70px’ radius_sync=’true’ padding=’80px’ padding_sync=’true’ column_boxshadow=’aviaTBcolumn_boxshadow’ column_boxshadow_color=’#d6d6d6′ column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight_size=’1.1′ animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=’av-33f6ns’]
[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kujtw8u8′ admin_preview_bg=”]
خدمت و محصول دو ترجُمان نوین از ارزشهای فرهنگی هستند که بر مَحمل تکنولوژی و فناوریهای روزآمد و توسعه یافته مأموریت بسط و گسترش مفاهیم و معارف فرهنگی و دینی را در جامعه بر عهده دارند. خدمت و محصولِ فناورانه، سهم بالایی در تولید و استقرار سبک زندگی دارند؛ امروزه مصرف فرهنگی یکی از مهمترین مؤلفهها و عوامل پیدایش سبک زندگی به شمار میرود.
از سوی دیگر، یکی از ایدههای موفق عصر کنونی در زمینه توسعه اقتصادی محلی و ملی، اندیشه ایجاد مراکز رشد و پارکهای علمی و فناوری در تمام کشورهای جهان در قرن ۲۱ است. هدف عمده آنها نیز توسعه فناوری و ایجاد شرایط مناسب برای رشد و ظهور نوآوریها و کارآفرینیهای مبتنی بر فناوری است.
بنیاد خیریه راهبری آلاء با تکیه بر سیاست کلان «انجام امور خیر واجب برزمین مانده و اولویتدار» و در جهت مشی عمومی حرکت به سمت «حیات طیبه»، با اهداف، مأموریتها و راهبردهای زیر، اقدام به ورود به عرصه رشد ایدههای دینی و فرهنگی مینماید.
مرکز نوآوری آلاء، برای کشف و پیادهسازی ایدهها و طرحهای نوپای مبتنی بر فقه، با تکیه بر نتیجه اثربخش مراکز رشد در جذب ایدههای نوین و به عرصه عمل رساندن ایدهها، در نظر دارد سازوکاری بومی شده از مراکز را طراحی و اجرا نماید تا عملیات حمایت از دغدغهمندان فرهنگی و تمدن اسلامی برای قدم گذاشتن در پیادهسازی متکامل جامعه اسلامی و دستورات فقه را به صورت روشمند دنبال کند.
اهداف مرکز
سیاست های مرکز در ارائه خدمات
سیاستهای کلی مرکز عبارت است از ارائه خدمات کمهزینه، مؤثر، سریع، آسان، یکپارچه و مشتری محور. با توجه به این امر میتوان سیاستهای کلی مرکز نوآوری در ارائه خدمات را در موارد زیر خلاصه نمود:
[/av_textblock]
[/av_one_full][/av_cell_two_third][av_cell_one_third vertical_align=’top’ padding=’30px’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ link=” linktarget=” link_hover=” mobile_display=” custom_class=” av_uid=’av-29qifs’]
[av_image src=’https://randa.ala.org.ir/wp-content/uploads/2021/10/شرکت-های-شتاب-دهنده-ایرانی-و-جهانی-300×300.png’ attachment=’6305′ attachment_size=’medium’ copyright=” caption=” styling=’no-styling’ align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-kukygfje’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_cell_one_third][/av_layout_row]